onsdag 25 mars 2009

Holliday


Idag har vi gjort ingenting, nästan. Det har varit en helt vanlig dag med Karl hemma och Elsa i skolan. Jag har tagit fram resväskorna för i morgon åker vi på en weekendresa. Det ska bli skönt och roligt att åka på ett litet äventyr här mitt i vårt stora, som nu har blivit vardag. Anders åker till Sverige på måndagkväll så det blir roligt att få rå om honom lite extra.

Tog fram mitt cyklop i dag och plasten har spruckit, lite konstigt när det inte är använt på 7 år? Nej, skämt och sido vad hade jag förväntat mig? Pratade med syster tidigare idag och vi kom fram till att Sverige byter till sommartid på söndag, då kommer vi en timme närmare er.

Heja nu för kung och fosterland på vårt hockeylag i kväll. Vi sover, men håller ändå våra tummar. NU blir det tyst från mig i några dagar, hoppas ni trogna läsare står ut, men jag lovar att komma hem med mycket att berätta och visa!

Kram på er alla!

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en riktigt skön "semester"! Och vad du gör, glöm inte kameran hemma - vi vill se många bilder! Har spanat på nätet och det ser fint ut...
    Själv hoppas vi att vi ska få lite tid över så vi hinner till en slalombacke. I veckan har det varit kanonväder här, soligt men ändå ganska kyligt, så backarna borde hålla ganska hög kvalité än.

    Hare gott!

    Kramar
    Annika

    SvaraRadera
  2. Vaknade idag och trodde jag hade synfel.Utetempen var -15,3(fy f...n vad jag längtar efter sol och värme).
    Tänkte också passa på att påminna dig om Tabergsmilen 18 april,vår start tid är 12.06.För du kommer väl?????
    Ha nu en jätte härlig ledighet med familjen,jag väntar troget här.
    Kram på dej och till familjen hej!

    SvaraRadera
  3. Hej på Er! Hoppas att ni får en härlig långhelg som vi säger här i Sverige... Som Annika skriver GLÖM EJ KAMERAN!!!!
    Vi får väl stå ut med att inte "hörs" något av dig på ett par dagar. Tänk vad man blivit van vid att läsa vad ni gör varje dag. Här hemma hade vi inte alls den kollen på vad ni och alla andra gjorde/gör.
    Ha det nu så gott tills vi "hörs" igen.
    Många kramar Martina med familj.

    SvaraRadera
  4. Hej på er, som övriga prenumeranter på bloggen önskar vi er allihop en kul och härlig semestertripp. Vi ser också fram emot att få se och läsa om även detta äventyr. Krama om barnen från oss. Farmor längtar efter dom där härliga kramarmarna. Igår fick jag en go kram av granntösen Ida, det kändes jättegott. Om vädret vill jag inte prata även om solen lyser.Ha det så gott nu allihop önskar farmor o farfar.

    SvaraRadera