måndag 2 mars 2009

Åter måndag!


Så startar vi en ny vecka här i Singapore. Barnen åkte som vanligt iväg till sina skolor på morgonen. Jag tog och gjorde de vanliga sysslorna Körde även dammsugaren över golven, då jag tycker att man märker utav att man hela tiden har en fläkt här (läs AC) som förflyttar dammet runt.

Idag besökte jag också vårt gym här för första gången. Det är inte långt ifrån oss, det ligger på våning 6 med utsikt över poolen. Motion blev det 30 minuter på en crosstrainer och sedan 10 minuter på löpbandet, det var premiär för mig på båda grejorna. Blir "roligt" att se vilket resultat det kommer att ge. Två bad har jag och Elsa hunnit med idag och de andra två har badat en gång.

4 kommentarer:

  1. Toppen bra att du kommit igång med träningen,jag för in det på tavlan.Du har väl inte mitt upp i allt slappande glömt reglerna??? Här blir det ingen träning ute iallafall, snön vräker ner.

    Alle och Anton hälsar till barnen.
    Bamsekramar ifrån Annika

    SvaraRadera
  2. Tack för titten på de underbara poolbilderna, jag tillsammans med några barn på fritids har tittat och beundrat. Imorgon har vi studiedag och barnen har ledigt från skolan, men på onsdag ska vi titta på dom hela klassen.

    Må gott, så hörs vi snart/ Gunilla Lundmark

    SvaraRadera
  3. Hej på Er!
    Årets första snöstorm! Det har snöat och blåst hela dagen. Pappa skottar snö för glatta livet!
    Vi var på långpromenad igår, då sken solen.
    Härliga bilder från poolen. Vad Elsa är duktig på att simma. Karl såg också ut att trivas i havet!

    Kram från mamma och pappa

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder o härliga dagar det är så vi uppfattar ert "nya" liv i Singapore. Tre veckor har nu gått, himla fort tycker vi.vad tycker ni? På kalasbilden ser man att Elsa ser fram emot att hugga in på bakelsen och på Karls rygg o händer kan jag se att något gott är på gång. Förmodar att den glade killen är födelsedagsbarnet. Kul för dig Sara att få en stund för dig själv att testa gymmet. Hälsa alla och en stor KRAM från Röshult

    SvaraRadera