fredag 20 mars 2009

Bloggar från balkongen!




Nu är de äntligen här, våra stolar till balkonen. Sitter nu här och njuter av min öl som jag skrev tidigare i veckan att jag skulle!

Samtidigt visar vi några bilder hur det ser ut här på balkongen när natten är kommen. Det är Singapore skyline som jag hoppas att ni har tagit er tid till att beundra. Vi tycker att det är lika trevligt varje kväll att titta ut på den.

För att återknyta till en grej som hände under dagen och hur det är med checkar så ringde damen på resebyrån drygt en timme efter att jag lämnat checken till mc-budet. De kunde inte godkänna det den här gången heller för Anders hade glömt att skriva ordet "cent". Jag talade om för henne att jag skulle hämta Elsa och att det gick bra att skicka ett nytt bud efter detta. Som tur var hade Anders lämnat hemma sitt kort i dag. Nu kunde jag ta ut kontanter. Resan är betald och jag tror att allt är ok, för hon har inte hört av sig mera.

Spenderat två timmar på OFS, där svenska skolan håller till, i väntan på att barnen slutar. Dock går de timmarna fort då jag suttit och pratat med Bea och en annan mamma. Som sagt nu njuter jag som bara den och Annika B nu är det fredag igen!!!

3 kommentarer:

  1. Nämen, fy fabian vad ni har det bra!!!! *grön av avund*

    Är det ett pariserhjul man anar, det lila ganska mitt på bilden?

    SvaraRadera
  2. Hej fin utsikt. Putsa fönster ja varför inte låta Anders göra det han hur ju klättrat förr? nej jag bara skojar. ring fönsterputsare det måste väl finnas i Singapore. Hur är det med Anders fot? jag nu är det fredag så skönt efter en arbetsvecka. Hej från Helene,Hasse,Jenny o Joel. Joel hälsar till Karl och Elsa tycker det är lite tråkigt att ni inte kan komma då han fyller år.
    HV vann i går mot Frölunda med 3-1.

    SvaraRadera
  3. Hej på Er alla Rybergare i Singapore!
    Längtar efter er men kom just på att ni ju faktiskt inte är längre bort än till "datorn".
    Vilka bilder! Vilken miljö! Fast vi har varit varmast i landet med +9 grader idag!
    Ha det så bra i helgen!
    Många kramar från mamma/pappa/mormor/morfar/svärmor/svärfar

    SvaraRadera