torsdag 12 mars 2009

Arab Street


Det största som har hänt idag är att Karls klass äntligen tog sig iväg till Arab Street. Han tyckte att utflykten var super. Maten hade varit OK! Han hade köpt sig en liten flöjt. De hade promenerat omkring och bl a besökt ett tempel.

Idag har vi haft kanonväder, bara ett litet regn vid middagen annars har solen strålat ner på oss hela dagen. Jag har haft en härlig städdag. Nu känner jag mig nöjd inför helgen. Kvällen avslutade vi med att åka till ett stort shoppingcenter ganska när oss som vi inte har besökt innan.

Malin och Andreas, vi tänker på er hela tiden. Jag hör av mig imorgon.

3 kommentarer:

  1. Hej på er, va kulatt Karl har haft en bra dag. Här skiner ingen sol här är bara råkallt. Idag har jag jobbat i Taberg började kl.7.00 och då var det 8 grader kallt när jag körde till jobbet. Vi kan väl säga att humöret inte var på topp igår när vi lämnade Kinnarps Arena, vad är det som händer? I kväll skall vi dit och se om vi kan få med oss en seger. Det är ett måste nu i tre matcher. Ha det så gott så hörs vi om någon dag. Hej från farmor o farfar.

    SvaraRadera
  2. Hej här kommer en liten hälsning från ett snöigt Floda vi mår bra Joel har fått en liten förkylning men är pigg så han är i skolan. Nu skall vi titta på Sveriges värsta bilförare innan det är läggdags. Kul att det går bra för Elsa och Karl i deras nya skola. Och att du och Anders trivs bra också. Tycker Karl och Elsa att det är svårt med Engelskan i skolan eller börjar de förstå lite enklare Engelska ord. Ha det gott så hörs vi. Många kramar Helene Hasse Jenny O Joel.

    SvaraRadera
  3. Ifrån oss alla till er alla en jättebamsig kram.............

    SvaraRadera