fredag 6 februari 2009

Snö


Idag då vi vaknade hade det snöat. Backarna var släta och fina. Det såg inte ut som att någon pistmaskin hade varit i farten. Trevligt men jag kände att jag inte är speciellt bra tränad, då det var lite jobbigt i svängarna. Elsa åkte med Eva så jag fick åka med Sanna, vilket var väldigt trevligt. Till lunch åt vi rester som mamma och pappa hade gjort i ordning åt oss.

Efter lunchen åkte jag och Karl ihop. Vi hade en trevlig stund, till slut var det jag som fick vika ner mig för mina fötter värkte. Som tur hade jag en massagetid inbokad på kvällen. Det blev en väldigt behagligt. Hade inte speciellt många värkande ställen på kroppen. Nu njuter jag av ett glas vin och i sällskap av mina nära innan det är dags för sängen. Imorgon är det den sista skiddagen.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar