fredag 27 februari 2009

Möblerad lägenhet!


Grattis mamma på 59-års dagen! Hoppas att du får en bra dag. Det var roligt att få vara bland de första som grattade dig. Hälsa mormor och Eivor när ni äter middag.

Min dag har gått i städets tecken. Här nedanför har ni resultatet. Nu är vi nästan i ordning, det som saknas är en till bänk vid TV:n. Vi ska ha två brevid varandra.


Mitt och Anders sovrum. Karls sovrum


Köket. Elsas sovrum

Exotiskt furubord. Andra hållet soffa o bord

Vid 2-tiden ringde Karls fröken. Han var hos skolsyster, var trött och ville åka hem. När han kom hem sa han att han hade kissat många gånger idag. Nu är det inget speciellt med honom. Han var nog bara trött efter en vecka i skolan. Den Svenska skolan fick som ni nog förstår inte något besök av oss idag. Ikväll kommer Mattias med familj på middag, ska bli roligt att få besök. På tal om besök, finns det några i Sverige som tänker komma på besök? Cissi har ni bokat ännu?
Till alla som läser, har en skön helg!

4 kommentarer:

  1. Kul att du "ringde" Sara!
    Man kan ju knappt fatta att ni är på andra sidan jorden...
    Fint ni har i lägenheten, sovrumsfönstren är ju sååååå läckra!!!

    Hare gott!

    SvaraRadera
  2. Hej på er, hoppas Karl är bättre nu kanske är det bassängvatten!! V fint ni har det och vilken utsikt när ni vaknar. Ni behöver knappast använda rullgardiner för insyn precis. Vi har inte kollat på tid för besök ännu. Jag måste först godkänna vårt lilla krypin där vi skall sova när jag dyker upp. Ha en skön helg och rolig kväll med Mattias och hans familj. Låt nu inte Mattias lura ut Anders på någon tennisturnering. Farmor o Farfar

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det ser härligt ut! vi har bokat en resa! Vi åker den 16 dec och hem den 10 jan. Så om det passar kommer vi gärna någon gång där. Hur går det för Anders och foten. Har han fått börja gå? Själv har jag precis varit iväg hos sjukgymnast och prövat på att springa för första gången!!! Det funkade. Men någon tjejmil blir det inte i höst. Hälsa dem alla kram Cissi

    SvaraRadera
  4. Va fint ni har fått det Sara.Jag vill hålla med Farmor Eva, kan vi kanske få en bild på eventuella gästers krypin?
    Man vill ju inte köpa grisen i säcken(ha ha).

    Ha nu en bra helg och krama hela familjen ifrån mig.....

    SvaraRadera