torsdag 26 februari 2009

BBQ






Igår kväll var vi på en trevlig grillkväll hos Stefan och Jenny. Flera arbetskamrater till Anders dök upp och vi satt ute och pratade till sent. Vi var hemma 22.30 så idag var barnen lite trötta när jag väckte dem. Elsa och Klara badade, medans Karl hittade en like i Linus, de spelade spel och lekte med lego samt kollade in hans rum.

Torsdagen har gått i ett enda huj. Efter att barnen åkt till sina skolor åkte jag till IKEA. Det var några saker som jag ville titta på. Köpte bl a en lampa, den passar jättebra i rummet. Jag och Elsa for efter hennes skola till VivoCity för att köpa födelsedagspresent (vi ska på kalas till Linus på lördag) och handla mat. Tog ett dopp efter middagen som blev köttfärssås och pasta. Nu är Anders på Raffles för det är sista kvällen innan Fredrik och det gänget åker hem till Sverige.

1 kommentar:

  1. Det ser onekligen härligt ut med dessa utomhusaktiviteter. Här hemma har vi andra aktiviteter. Vi skottar snö och halkar mest omkring på isiga byvägar. Men ljuset kommer mer och mer så då hoppas även vi kunna ha "knottfria" grillkvällar.Nu börjar jag bli lite nyfiken på bilder från eran möblerade lägenhet. När jag ser Elsa med sina goa kramarmar längar jag efter en jättekram. Må så gott allihop önskar farmor o farfar.

    SvaraRadera