måndag 23 februari 2009

Födelsedag


Idag är det min födelsedag men pga olika omständigheter har den inte riktigt blivit som den brukar vara. Inga paket då Anders hoppar på kryckor. Barnen har varit konstiga i sina magar. Karl kräktes en gång inatt och sedan varit rinnig, Elsa lika så. Hon kräktes dessutom så sent som ikväll. Hon blir hemma i morgon. Vi går och funderar vad som kan orsaka detta och lurar nu på om det kan vara så att de har svalt för mycket vatten från bassängen när de badar...

Nu äter Karl tjockpannkaka för fulla muggar, så imorgon blir det skola för honom om natten är lugn. Anders klagar lite på huvudvärk, han är på väg i säng. Just nu fungerar inte telefonen till lägenheten, den ska Anders ta med sig till jobbet imorgon och fixa. Annars som sagt har jag haft en trevlig arbetsdag, provat min nya dammsugare, rengjort toaletterna, tvättat och strukit. Nej jag menar att min födelsedag har varit bra!!!

7 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till dej min vän!

    Kramar
    Annika

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till dig Sara!Hoppas att det nite blir något mer med magsjuka.....det är säkert mycket poolvatten i magarna på barnen. P.S Jag väntar varje dag på när det kommer en rapportering ifrån dig. D.S
    Ha det så gott! Kram Martina

    SvaraRadera
  3. Hipp Hipp Hurra...... grattis på födelsedagen!

    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  4. GRATTIS på födelsedagen SARA. Jag har just pratat med mormor och hon berättades att du hade ringt till henne, men hon hade glömt att det var din födelsedag, så hon ville att jag skulle skicka ett GRATTIS från henne också. Tårtan ser väldigt god ut!
    Jag har just varit ute och promenerat, här har vi ca -3 grader och snöfall. Jag tycker att Karl och Elsa är väldigt stiliga i sina skoluniformer.
    Hälsa till hela familjen, kram från Lena

    SvaraRadera
  5. Grattis Sara!

    Malin med familj

    SvaraRadera
  6. GRATTIS på födelsedagen och ha det bra. vi är på väg att boka resa nu! Vi hörs
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  7. Hej Sara och stort GRATTIS på din födelsedag! Ni verkar ha det bra i Singapore och det är så roligt att läsa om erat äventyr. Vad roligt att Karl och Elsa trivs på sin skola respektive dagis. (vet inte om det heter dagis där nere?) Ha det jätte jätte bra. Många kramar från kusin Elin, (p.s moster Stina och kusin Anna hälsar också d.s)

    SvaraRadera