söndag 8 februari 2009

Magsjuka


Vilken trevlig natt jag har haft! Vid 1-tiden stod Elsa vid min säng och sa att hon hade kräkts. Anders fick lägga sig på soffan för att hon skulle få plats och sedan började de roliga??? Jag sov max 30 minuter i följd resterande timmar av natten, gissa om hon kräktes?

På morgen var det full aktivitet för idag skulle vi resa hem. Jag och Anders slängde i oss frukost, satte i gång en maskin tvätt med täcket som inte var så roligt sedan natten och sen åkte vi. Vägen till Särna var inte speciellt rolig men det gick någorlunda bra. Anders satt bak med Elsa för att hjälpa henne. Hon kräktes ofta och i Särna var det dags för Karl att göra henne sällskap!
Vilka underbart tappra barn vi har. Inget gnäll eller grin. Det tog oss 11 timmar att komma till Röshult och de gjorde det med bravur.

Elsa har inte kräkts sedan klockan 18. Karl sover nu och han la sin sista 21. Hoppas att de inte blir något mer. I morgon åker vi till Singapore och jag vill inte att någon av oss ska vara dålig på planet. Själv känner jag inget just nu, men man vet ju aldrig. Hoppas på en god nattsömn!

2 kommentarer:

  1. Stackars er!!! Hoppas verkligen att ni klarar er nu så ni slipper starta äventyret med magsjuka!
    Ni får ladda med 10 vitpepparkorn var!

    Ha det nu så gott, väntar med spänning på att få se och höra hur ni har det!

    Kramar i massor!
    Annika

    SvaraRadera
  2. Ha det nu så bra och va rädda om er ,lite avundsjuka är vi nog alla även om vi ALDRIG kommer att erkänna detta.kram Annika Grahn

    SvaraRadera