måndag 2 februari 2009

Äntligen skidåkning


Efter att kört bil hela gårdagen till Ramundberget vaknade vi idag till en underbar skiddag. Jag och barnen var snabbt på benen och ut i backen bar det iväg. Solen sken, helt vindstilla och nästan helt tomt i backarna. Eva och Johan åkte också på förmiddagen. Underlaget var helt suveränt.

På eftermiddagen fortsatte vi åkandet. Jag, Elsa, Eva och Sanna hade en trevlig stund. Vi delade upp oss så jag och Sanna åkte själva. Vi susade nerför och njöt!

God mat och trevligt sällskap avslutade dagen. Dock är jag mör i mina smalben och Anders säger att det inte kommer att bli bättre i morgon. (Cyniskt).

1 kommentar:

  1. Vi har också haft en fin dag, ganska kallt men soligt. Vi har promenerat. Födelsedagsfika hos Frida igår, jättetrevligt.
    Nu jobbar vi några dagar, sen kommer vi!

    Kram från mamma och pappa

    SvaraRadera