torsdag 3 december 2009

Tomtejakt

Började morgonen med att titta på skidskyttet från igår. Tack Eurosport, för att det sänder sådana här härliga evenemang! Riktig fröjd att få se de svenska damerna gör bra ifrån sig. Efter det blev det en tur till Ikea för att leta tomtar, det visade sig att jag inte hittade en enda. Ansjovis köpte jag i stället för jag ska snart göra en Jansson. Längtar riktigt efter all god julmat som snart kommer att finnas hos oss.

Åkte därefter hem och åt lunch, efter det for jag till Tanglin Mall, där hittade jag några tomtar. Promenerade ner mot Orchard road för att leta vidare och gjorde några fler inköp. När barnen kom hem var himmelen öppen och sedan har det regnat rätt långt in på kvällen, nu är det uppehåll. Anders åkte direkt från jobbet ut för att äta middag med några arbetskamrater så honom har vi inte sett till än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar