måndag 21 december 2009

Inga bilder

Just nu kan jag inte visa några bilder. Varför det är så har jag ingen aning om. Vi har hållit på att städa nästan hela dagen idag. Jag har dessutom gjort en rödbetssallad till julafton. Trevligt var att jag kom ihåg receptet trots att det bara fattas två dagar från ett helt år sedan jag blandade min sista rödbetsallad. Ja, det är faktiskt sant. Jag har inte jobbat på ett år och det går faktiskt väldigt bra att vara hemma.

När vi skulle åka ner för att ta oss ett dopp blev vi vares om att det brann i ett hus på andra sidan gatan. Vi såg några arbetare springa omkring, men vi tyckte att det tog ganska lång tid innan brandkåren kom dit. Detta huset ligger precis framför ett nybyggt Condo och därför är jag inte helt säker om det ska stå kvar eller inte. Men det får väl tiden utvisa. Nu är elden iallafall under kontroll.

1 kommentar:

  1. Hej! här känns ett dopp långt ifrån vad vi skulle vilja göra. I dag har det snöat och det är minus 7grader, i helgen hade vi minus 13 det är mycket rimfrost på träden och vitt av snö på marken så det går faktiskt att åka lite pulka. Så jag hoppas att snön ligger kvar till julafton. Hej från Helene

    SvaraRadera