torsdag 22 april 2010

Soluppgång


Ibland vill man bara njuta, så var det i morse när solen steg upp mellan husen. Allt var så vackert så jag var tvungen att ta fram kameran och föreviga detta. Anders åkte iväg mitt i natten och vad jag har hört från honom har han landat i Tokyo och även gått ombord på planet som ska ta honom till USA.

Karl har haft en field trip där det har kollat in tunnelbanesystemet i Singapore. Kanske inte så roligt när han har åkt ut till Changi airport flera gånger på det sättet, men ändå!
Jag har själv varit på riktigt äventyr. Forest adventure ordnar klättring upp och mellan träd i olika baner och med olika svårighetsgrad. Roligt, läskigt och utvecklande. För att ta sig ner fick man åka, endast hängade i klättersele som var fäst vid en vajer. Underbart. Kameran fick inte följa med utan jag rekomenderar deras hemsida där ni ska gå in på Galleri och vidare till images för att titta på bilder. http://www.forestadventure.com.sg/

Efteråt blev det en lunch med Christel och Sara innan jag fick duscha bort sanden som hade satt sig på kroppen, för man hamnade i en sandgrop efter alla linbaneåkningar!

2 kommentarer:

  1. Hej det jag kan säga är att du är modig Sara Jag själv hade aldrig gjort detta äventyr. Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker soluppgång. Det är sällan man ser sådan. Jag förstår att du insåg hur vacker våran natur kan vara. Kram från Floda.

    SvaraRadera