torsdag 15 april 2010

Shanghai


Utsikt från hotellrummet.




Natten mellan lördag och söndag åkte Anders och några arbetskamrater till kontoret i Shanghai. De åkte redan då för att få en heldag med lite sightseeing för Anders del. Nu visade sig denna stora stad från den regniga sidan. Det öste ner regn hela dagen, så det fick bli massage istället för promenad!




Då jag själv inte har varit där, har jag inget att skriva till bilderna, njut av den ändå!



Mat av det mer ovanliga slaget bjöds det på i mängder. Djuret som är på den nedre bilden testade Anders.

2 kommentarer:

  1. Anders är då inte rädd för att prova ny och/eller konstig mat! Det där vete sjutton om jag gett mig på... Själv sitter jag och funderar vad jag ska laga för mat till på lördag då ex-Nässjöborna kommer på middag. Just nu lutar det åt vilttimbaler med rotfrukter. Jag måste passa på innan det blir vår och man tvingas äta färskpotatis. Vilket iofs är gott men inget går upp mot palsternacka.

    Idag har jag varit hemma med Ella som har feber. Den har stigit under hela dagen och sedan eftermiddagen har hon nästan bara sovit, dessutom har hon missat att ta sin medicin. Hoppas det inte blir tokigt av det.

    Smart med hyllor i garderoben!

    Kramar från syster-moster.

    SvaraRadera
  2. Hej! vilken tur att Anders överlevde denna konstiga mat. Tur att jag inte behövde äta den. Men lite modig tycker jag han är som vågade prova. Kram från din syster.

    SvaraRadera