fredag 9 april 2010

Åska


Lagom till fredageftermiddag börjar det att åska och regna. Om en liten stund kommer Anders hem från jobbet med två som ska flyga till Sverige senare i kväll. Vi har tänkt att ha en skön grillkväll och jag hoppas fortfarande att det kommer att gå att genomföra. Åskan har gått ganska hårt idag och jag är fundersam om den inte slog ner i det vänstra huset som ni ser på bilden. Under ca 10 minuter rök det från taket, vi får väl läsa tidningen i morgon för att få reda på om det var så, eller inte.

Nu håller jag tummarna att det ska bli bra väder snart!

1 kommentar:

  1. Hej på er, lite otäckt med åskan tycker jag. Nu har Joel varit hos oss sedan i måndags och imorgon lördag bär det hem till Floda och skolan igen. Han har hunnit gå på hockey och sett HV ta sig vidare till finalspel. Det tyckte han var jättekul han har köpt sig en HV-flagga. Vi hoppas på rea under finalspelet för då ska han köpa en matchtröja, det får vi fixa som går till Kinnarp. Igår började jag och Tora på apporteringskurs i Värnamo, det var jättekul Nu ska vi ta fredagskväll framför TVn. Ha det så gott allihop och kramar från Röshult

    SvaraRadera