måndag 26 april 2010

Min dag..

..började med att jag väckte barnen, gav dem frukost och såg till att de följde med skolbussen. Därefter blev det frukost för mig och sedan bar det iväg till gymet för att göra ett BodyPump pass. I fredags registrerade jag mig på ett gym, samma som Katja går på. Nu ska jag försöka att stärka både rygg och mage.

När den timmen var avklarad blev det en sväng förbi mataffären för att handla. Sedan lunch. När barnen kom hem var det läxor och middag som stod på schemat. Nu i kväll har jag fått huvudvärk och lätt illamående. Skriver dessa sista rader för dagen, för nu bär det av till sängen. Hoppas att jag känner mig bra i morgon.

2 kommentarer:

  1. Vi skulle oxå till gymmet idag (för att skaffa kort och boka första passet), men så har jag blivit dyngförkyld över helgen så nu väntar vi ett par dar tills jag blivit frisk igen.

    Hoppas du slipper bli sjuk! Krya på dej!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. HEJ SARA!
    skriver dessa rader till dig innan jag går in på jämthundsklubbens sida.
    Hoppas du får "sova bort" ditt illamående och att det känns bättre när du vaknar.

    Hälsa barnen och Anders hälsningar från pappa

    SvaraRadera