torsdag 8 april 2010

Promenad med Hanna

Har haft en lugn och skön dag idag. Var en sväng förbi Holland Village Shoppingcenter där det finns en underklädesbutik för oss som behöver större storlekar än de övriga här i landet. Fick bland annat tag på en bikini.

På eftermiddagen ringde jag Anders och fick då också prata med Hanna. Hon är en tjej som jobbar på Öckerö och är på jobbvisit den här veckan. Vi bestämde att vi skulle ta en promenad på kvällen. Det var jätteroligt att vara ute och gå/prata med henne. Vi gick Mount Faber rundan och då kunde jag visa henne de härliga vyerna över city. Tyvärr för min del, är hennes besök över imorgon, men jag hoppas att det kommer fler!

1 kommentar:

  1. Hej på er!
    Torsdag kväll. Jobbat, klippt mig, renbäddat och dammsugit hos mormor. Tvättar nu en maskin. Läser din blogg, kul med promenadkompis och fotokurs. Fredagkväll är jag utbjudna av arbetskamraterna på "hjärtat". Det blir middag - hemligt än så länge!! Ska nu gå och se vad jag kan tänkas ha för nåt att ta på mig, är ju inte direkt någon vår än. Just nu -0,2 och lite duggregn - kan kanske bli halkigt?
    Ha det bra, vi hörs!

    Kram från mamma

    SvaraRadera