onsdag 28 april 2010

Elsa är sjuk


Strax efter 9 idag ringde skolsyster och sa att Elsa kände sig illamående. Hon hade ingen feber men hon var väldigt kall om sina händer. Jag tog en taxi och åkte och hämtade hem henne. Väl hemma har hon 38 grader och mår illa och mycket riktigt börjar hon att kräkas. Detta har hållit på hela dagen, hon har fortfarande runt 38 men har inte kräkts de sista timmarna. Turligt nog sov hon nog ca 2 timmar mitt på dagen. Jag tror och hoppas att hon är mycket bättre i morgon och att jag och Karl inte blir smittade.



Idag bjuder vi på reflexer av solnedgången på ett hus. Det såg ut som att huset brann, riktigt läckert.

2 kommentarer:

  1. har missat att läsa bloggen på några dagar och som vanligt har det hänt massor! idag vill jag bara säga krya på dig till Elsa. Det syns att du är riktigt sjuk på bilden! Kramar från moster.

    SvaraRadera
  2. Hej Elsa krya på dig. Du får dricka mycket kola det brukar hjälpa den ska vara lite avslagen. Popcorn ska också vara bra har jag hört men jag har aldrig provat själv. Vilken häftig bild ni har tagit på huset det ser faktiskt ut som det brinner. Helene.

    SvaraRadera