lördag 9 maj 2009

Ute


När Anders vaknade i morse tog han sin cykel och trampade till jobbet. 2½ timme senare var han hemma. Idag har det varit en perfekt dag för att vara ute. Lagom varmt och ingen klar sol. När han kom hem tog jag på mig skorna och gick ut och gick. 2 timmar senare var även jag klar! Jag gick på gator och i parker. Upp på Mount Faber och vidare genom promenad systemet och bara njöt av att vara omringad av grönt.

Vi fick nästan tvinga ut barnen på mat för de har tillbringat hela dagen inne! Karl följde med efter vår lunch till Tiong Bahru plaza för han skulle köpa godis. Han kom därifrån med godis och en ny klippt kaluffs.

1 kommentar:

  1. Hej visst är det skönt med promenader! jag var ute i går och gick mellan regnskurarna men nu ser väderprognosen bättre ut,denna veckan skulle det bli 20gradervarmt igen för nu har vi haft temp 10-15 grader. Så jag ska ut och gå i dag också få se om jag får med barnen,dom är som Karl och Elsa vill bara vara inne vad gör man med sådana barn?smakade godiset lika bra som i Singapore som här hemma i Sverige Karl? Nej nu ska jag ut och gå innan vi ska prata med Hasse på skype ha det så gott kram från Helene Jenny o Joel

    SvaraRadera