onsdag 13 maj 2009

Skön förmiddag


När barnen hade åkt till sina skolor tog jag en skön promenad. Det var behagligt varmt, svetten dröp men vad gör det när man är klädd för det. Drygt 2 timmar senare var det dags för dusch. Därefter var det handling av mat som stod på schemat.

Anders har kommit fram till Göteborg och jobbar nu för fullt. Jag såg att Elsas tandkött svullnat där hon slog för någon vecka sedan så nu får jag ringa en tandläkare i morgon. Skönt att man kan få rekommendationer om tandläkare från människor som har bott här i några år. Karls lärare på svenska skolan är en sådan person.

1 kommentar:

  1. Hej Elsa hoppas att det går bra hos tandläkaren i morgon jag ska tänka på dig! har du köpt tandskydd? annars är det nog läge för det.
    Här försöker vi bli friska Joel är mycket bättre i sina öron men nu är det jag som är sjuk och få ta pencilin jag tror att det går troll i sjukdomar när Hasse åker bort för då var det lika dant att vi var sjuka. Kram Helene,Jenny,Joel.

    SvaraRadera