söndag 10 maj 2009

Blöt Mors dag


I Singapore firar man Mors dag denna söndagen. Jag vaknade med ett morsdagskort från Karl på min säng. När vi senare tittade ut såg vi att det var mörkt och att det nog regnade på sina ställen. Först tänkte vi att zoo skulle vara trevligt men ändrade oss och for med familjen Svensson till Wild wild wet. En vattenpark för stora och små och vi hade alla en trevlig dag. Det var lite med folk och det berodde nog på att många väntade regn, men istället lyste solen ner på oss under en stor del av dagen. Då kameran och alla våra andra saker var inlåsta får ni nöja er med dessa bilder från parken.



När vi kom hem fick jag Anders att köpa något gott till kaffet. Nu gillade barnen inte tårtan så mycket, vilket var synd. Mango var huvudingrediensen men håll med om att den var snygg.

3 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt snygg tårta!

    Lyllos dej, du blir väl uppvaktad två gånger, va?! ;0)

    Krambanan
    Annika

    SvaraRadera
  2. Jag ska tipsa Rosetten om tårtan....

    Sköt om dig min vän!

    SvaraRadera
  3. Hej här var det ingen som noterade att det var morsdag. Vilken fin tårta den var säkert jättegod. kram Helene och barnen.

    SvaraRadera