fredag 15 maj 2009

Uppvisning

Här ser ni dagens surfare. På lektionen assembly hade Karls klass ett uppträdande. De var i små grupper och de hade själva skrivit små dikter som de dramatiserade och allt var på temat Ocean. Karl var en surfare som fick en lektion hur en haj uppträder. De avslutade lektionen med att framföra en glad sång.

Efter det var det dags att hämta Elsa och att åka till svenska skolan. Idag hade Elsa klassfest. De skulle åka och bowla. Tillställningen hade varit lyckad, jag fick sitta kvar på skolan och vänta på Karl som hade lektion som vanligt. Efter det åkte vi till Bea för att hämta Elsa. Hem senare än vanligt och med mat som skulle göras och därefter mys. Innan vi snart stupar i säng. Jag känner mig lite tät i näsan och i denna värme är det inte kul.

1 kommentar:

  1. Hej Karl var duktiga ni var på att uppträda och sjunga. Sara jag förstår om det är jobbigt att vara tät i näsan,jag håller just nu på att tillfriskna min bihåleinflamation och här är det inte varit varmt men det har varit jobbigt ändå så jag förstå hur jobbigt det måste vara för dig i värmen. Nej nu är det högtid att gå och lägga sig för här är nu kl.23.24. Jag ska köra bil till Karlsborg fram och till baka så det är nog bäst att jag är utvilad. Kram Helene,Jenny o Joel.

    SvaraRadera