onsdag 5 maj 2010

Tummen upp!


För några timmar sedan kom jag hem från fotokursens näst sista tillfälle. Idag var det fotografering ute i Botaniska Trädgården. Vår lärare gick igenom de olika momenten en gång till och jag fick till och med tummen upp på fotot högs upp!



Olika vinklar, inställningar och mönster, ja det mesta skulle testas. Roligt men tyvärr så ser det inte bättre ut än att jag har dragit på mig barnens förkylning orken tog slut ganska fort. Tog en tablett, vilade när jag kom hem och just nu känner jag mig lite bättre. Men som Elsa sa, du låter som pappa. Halsen gör ganska ont.


I kväll träffas Anders och Kristian ute för att säga hej, Kristian flyger till Sverige nu. Jag ska krya på mig och barnen göra sina läxor, vilken härlig dag!

1 kommentar:

  1. Hej! vad kul att du fick tummen upp för bilden den är jätte fin. Vad skönt att Karl och Elsa är friska igen. Jag hoppas att du också få bli frisk snart. Hoppas att Anders får en trevlig kväll med Kristian och att dom får något gott och äta. I går regnade här och i Göteborg snöade det där var det alldeles vitt på backen och detta ska kallas maj. Men i dag har solen lyst och vi har haft ca 12 grader varmt. Ha det gott.

    SvaraRadera