söndag 16 maj 2010

Segt

Dagen har varit seg och lång. Jag fick inte så många timmar sömn i natt och det känns väldigt tydligt nu. Jag är både trött och seg. Men så blir det av lite sömn och festande... Dessutom blev det mörkt väldigt tidigt idag, vilket också bidrar till tröttheten. Åskan har gått och det ösregnar, därför känns det helt okej att göra en tidig kväll för att ha mycket krafter i morgon.

Om jag har förstått Anders rätt har helgen varit bra, dock väldigt lätta vindar. I kväll drar han vidare till Göteborg för en veckas jobb.

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas att segheten har gått över. Jag känner mig seg och febrig idag. Men jag hoppas att det snart går över för det började på lördagen. Kul att höra att det hade varit bra när dom var ute och seglade. Jag och Hasse hade en mycket trevlig helg på Österlen men ganska dåligt väder men inte sämre än att vi kunde se oss omkring. Joel hade också haft det bra när han var med mormor och morfar i husvagnen. Ha det gott kram från Helene

    SvaraRadera