måndag 31 maj 2010

Sundown 10K


Klockan 19, lördag kväll. Då var det dags att prova på löptävling i Singapore. Solen hade visserligen gått ner, men varmt är det ändå. Luften var tjock och många tjejer var vi som gav oss iväg på denna psykobana. Banan innehåller hela 5 kurvor! Det är bara raksträckor och jag som inte gillar att springa fram och tillbaka testade mitt psyke denna kvällen.






Jag och Jenni på väg till start. Jag lyfter min hatt och gratulerar henne till en fin prestation (hon slog mig men drygt 2 minuter) även om jag vet att hon just nu är lite sur över sin egen tid. Jag är nöjd att jag gjorde detta och försöker förstå att jag ska springa ytterligare ett lopp i september.
Jag tog mig i mål på drygt 63 minuter.

1 kommentar:

  1. Hej Sara och hela familjen.
    Jag tycker att du är jätteduktig som springer, cykar och simmar. Jag har ju sett att du deltagit i andra tävlingar också. Själv försöker jag vara ute och promenera ca 1 timma varje dag. Man måste ju försöka hålla igång lite i alla fall. Skelleftå vädret har inte varit speciellt fint i helgen mest mulet och lite regn. Idag är det dock solsken. Jag ser framemot att få träffas i sommar, ni kommer ju snart till Sverige.
    Många kramar från moster Lena

    SvaraRadera