onsdag 19 maj 2010

Problemet löst

Idag har jag löst problemet med boxen. Det löste sig med samma metod som vi använde oss av på FG. Nämligen att dra ut sladden ur väggen, sätta tillbaka den och sedan är det klart. Jag blir inte riktigt klok på denna lösning men den fungerar. Barnen blev glada när de kom hem från skolan, äntligen (en dag utan TV) fick de se sina favorit serier.

Jag hade tänkt att ta en träningsfri dag idag men Anders fick mig på andra tankar och medans Elsa tjatade på mig försökte jag att springa på löpbandet. Jag tycker att det är svårt att hålla både balans och koncentration, men idag gick det riktigt bra. Så Elsas frågor och kommentarer var kanske bra? Som belöning för den prestationen bakade vi en kaka.

2 kommentarer:

  1. Tur de har en teknisk mamma!!!
    Vad är det för favvoserier de har?

    SvaraRadera
  2. iCarly, True Jackson VP och Blue dragon. Sedan ser de nog de mesta men Blue dragon är deras gemensamma favorit. Elsa är den som följer de andra två serierna. Karl tycker att de är ganska pinsamma...

    SvaraRadera