lördag 8 maj 2010

Grillning


Om man vill ha perfekt glöd när ens gäster kommer är det bra om de kommer lite försenat. Så hände idag. Mattias och Mary Anns hiss fungerade inte när de skulle åka till oss och kom därför en aning senare än vad vi trodde. Nu gjorde det inget, glöden var perfekt för grillning som vi genast satte igång med. God mat i goda vänners lag, vad mer kan begära en härlig lördagkväll. Att regnet hade dragit bort var ett plus.



Som ni ser så har vi mat för 7 personer!!!


Efter maten drog barnen upp till lägenheten för film och vi satt kvar och pratade. Kaffe och kaka tog vi senare uppe hos oss.

1 kommentar:

  1. Hej! Vilken god mat ni har grillat i kväll. Vi har också ätit gott vi åt mat innan vi gick på bio dom har servering där så jag Jenny, Hasse åt pasta Joel åt hamburgare. Filmen var jätte bra så den bjöd på många skratt. Jag får lite svindel känsla när jag ser fotot på huset ni bor i men det är väl meningen kan jag tänka mig så som du har fotat huset.

    SvaraRadera