söndag 5 april 2009

Svårförflyttade


Det är ena roliga barn som man har fått. Det är en massa tjat på dom för att jag vill hitta på något och när vi väl är borta blir det tjat när man ska åka hem.

Idag har vi varit till Mattias och hans familj på fika. Jag ringde igår och bjöd in oss för jag tyckte att vi behövde ett miljöombyte. Vi var välkomna och åkte med MRT dit efter lunch. Där gick vi husesyn för jag har inte besökt deras lägenhet innan, den var fin. Drack kaffe och fikade, det regnade lite när vi kom men strax efter fikat hade det slutat. Vi gick då ner till poolen och barnen badade en lång stund tills det kom några droppar igen.

Vi stannade och pratade en stund till och när vi skulle åka hem passade det ju inte heller. Karl ville att vi skulle ta taxi men jag hade bestämt att vi skulle åka MRT. Deras condo ligger på samma linje som vårt och det tar ca 30 minuter att åka, det är smidigt när man inte behöver byta linje. Under protester blev det som jag ville, men de fick köpa sig en dricka när vi kom hem och då gick det ann.

2 kommentarer:

  1. Mera bilder tack!

    SvaraRadera
  2. Uppskattar om jag får veta vem som skriver kommentarer!

    Sara

    SvaraRadera