fredag 3 april 2009

Äntligen fredag


Det tyckte Elsa när hon gick från skolan idag. Jag och Karl har ju inte varit i skolan men tycker ändå att det är skönt att det är fredag. Karl har tillbringat hela dagen med Linus. Jag lämnade honom där 9.30 och han kom hem med taxi strax för 5. Han har haft en toppendag.

Jag själv åkte in till Orchard Road och fikade med några andra svenska kvinnor på ett kafé. Det finns en internationell förening som heter Swea, de hade ordnat träffen. Än är jag inte medlem men ska väl bli det inom kort.

Nu är det fullt fredagsmys hos oss och ni som ska heja på HV i kväll gör er beredda och heja nu lika bra som ni gjorde i onsdags!

2 kommentarer:

  1. Hej jag tycker att Fredagen så här långt har varit toppen. Har haft semesterdag så jag har varit och fått massage och kört ett avslappningsskiva. Så nu skall jag snart hämta Joel. Skulle vilja se Elsa på ett kort i hennes prinseskläning. Jo vi skall heja på HV ordentligt även om vi inte kan se dom spela. Kul att Karl har fått en kompis som han kan leka med. Hur är det med Elsa har hon någon kompis att leka med? ha det så bra. Många kramar från Floda.

    SvaraRadera
  2. Vi heja men tyvärr hjälpte det inte. Nu är Sanna, Agnes och Arvid i Röshult och hälsar på det blev en ej förberedd visit men så kul. Idag har vi haft ett fantastiskt väder och varit ute hela dagen och bara njutit. Ni vet själva känslan av vår efter en lång vinter. Nu ser man nästan hur tussilago och vitsippor vill pressa sig fram genom marken. Anders är ju här också så nu är det fullt på pensionat Röshult men kul. Många kramar till er alla från oss alla. Karl hur känns det att själv åka taxi?? Pirrigt eller? skönt för dig Elsa att få fredag. Nu skall jag lägga mig kl.är 23.45 och ni skall snart vakna till en ny dag.

    SvaraRadera