lördag 4 april 2009

Slöat


Det enda "vettiga" som jag har gjort idag är att åka till VivoCity och handla. Barnen har lekt, tittat på film och suttit vid sina datorer. Som Elsa sa i morse -"jag har gått hela vecka i skolan och nu vill jag bara slappa". Just nu tornar molnen uppsig på ett fascinerat sett, får väl se om det blir regn senare.

Jag har suttit ute på balkonen en stund och läst i min bok. Inte kunde jag tro att jag skulle läsa böcker på engelska och tycka att det var ok, men nu gör jag det. Snart måste jag köpa mig en ny bok.

I dag fyller mormor 85 år och det är stort kalas för henne i Umeå. Grattis! Jag har pratat med henne på förmiddagen och det kändes skönt efteråt. Vi har haft kontakt med många från Sverige idag och det känns så bra att veta att ni finns där! Snart ska jag ringa till Stigsson för hon har jobbat idag. Hade jag varit kvar på FG hade jag också jobbat. Nu har jag inte gjort det på några månader men livet flyter fort ändå.

1 kommentar:

  1. Hej min vän!
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad glad jag blev i dag när du ringde, jätte roliga nyheter. Ni är så välkomna.
    Bamse kramar i från mig.......

    SvaraRadera