lördag 10 oktober 2009

Olika storlekar

Jag och Karl tog oss en sväng förbi Ikea efter att vi hade ätit middag på Jack´s place. Där blev vi varse att det är olika standardmått på sängar här i Asien och i Europa. Vi ska köpa en madrass och det optimala skulle vara en med måtten 80 * 200. Det närmaste jag kunde hitta här var 90 *190. Våra sängar är 200 cm och det blir väldigt konstigt med en madrass som är 10 cm kortare. Nu vet jag inte hur det blir.

Ett stort grattis till Ida Berglund som fyller 6år. Hoppas att hon får en härlig födelsedag!

2 kommentarer:

  1. Hej! vilka fina kläder ni hade när ni fick gå parad och ställa upp er på podiet, vilken fin mat buffé. Ja här är vädret höst men i dag har faktiskt solen lyst på oss. I dag var Joel och Hasse på dinosorier show i skandinavium dom var jätte nöjda när dom kom hem. Nästa helg är det dags för mig och Jenny och åka på spa vi längtar så. Vi går på pilates på måndagar och onsdagar det är riktigt kul. Jag ska ta på mig och gå ut och gå för i morgon ska det bli riktgit urselt väder. Hej och ha det så bra nu när ni är ensamma hemma i Singapore.

    SvaraRadera
  2. Tack, tack hälsar Ida, födelsedagen har börjat bra idag.

    SvaraRadera