tisdag 20 oktober 2009

Dagen efter

en lång och stökig natt är man inte som piggast. Vi alla kom i säng i bra tid igår. Mitt i natten kommer Elsa in i vårt sovrum och kan inte sova. Dessutom säger hon att hon mår dåligt och vill kräkas, hon sprang på toaletten, försökte sova i vår säng. Vi gick till hennes rum, försökte sova, gick upp för att kräkas, inget kom. Åter till vårt rum och då ledsnade Anders och gick och lade sig i hennes rum. Ytterligare vaken en timme innan vi somande. Vi var alla trötta när klockan ringde.

Fick upp dem och de åkte till skolan, jag har hälsat på Renée som strax lämnar Singapore efter knappt två år och flyttar hem till Sverige. Roligt att hinna träffas för nu stundar många saker på vårt schema. På fredag åker vi till Filippinerna.

2 kommentarer:

  1. Hej på er, det är inte lätt när man skall vända tillbaka dygnet efter Sverigeresan. Hoppas denna natt blir bättre för nu bör ni sova gott allihop. Här i Sverige blir det slappa i TV-soffan och se HV slå Djurgården på bortplan. Kram till er alla från farmor o farfar.

    SvaraRadera
  2. Hej stackars er vilken natt! Jag är trött med vaknade kl04.00 coh kunde inte somna om, men jag ville inte kräkas, men jag tror att att det finns dålda tankar om den nya jobb orginisationen som ska genomföras. Det blir möte den 28/10 får väl mer information då. Nej nu ska jag gå och sova. Skriver mer i morgon. Godnatt. Helene.

    SvaraRadera