onsdag 22 september 2010

Pulau Ubin Camp


Under tre dagar och två nätter kommer årskurs 4 att vara på Camp. I år blir det ett äventyr på Ön Ubin som ligger knappa 10 minuters båtfärd från Singapore. Karl har verkligen sätt fram emot detta och jag hoppas att allt kommer att gå bra. Maten, sova i tält... Ja, som mamma har jag lite blandade känslor. På fredag kommer en ny rapport från då troligtvis en nöjd och väldigt trött kille.

Idag har jag biljetter till Universal Studios. Jag ska åka för både Annika och Niklas, eller rättare sagt Katja och hennes danska kompis får göra det. Jag hoppas på uppehåll, förra gången regnade det och då blir det så mycket tråkigare att åka attraktionerna.

1 kommentar:

  1. Karl ser så nöjd och glad ut, det kommer säkert att bli en rolig hajk.

    Hoppas ni åkte ordentligt åt oss, det mest spännande jag har gjort idag var att åka hiss och Saab... ;0) Äntligen hemma iaf!

    SvaraRadera