torsdag 2 september 2010

10 000 besökare!


Tack för att ni finns därute! Nu har bloggen passerat 10 000 besökare sedan jag startade räkneverket för knappt ett år sedan. Bloggen har ju funnits längre. Jag startar varje morgon med att kolla om antalet besökare har ökat och om det är lämnat någon kommentar. Sådan gläder mig otroligt mycket. Det är lättare att skriva när man får respons.

Vi har haft en helt vanlig och bra dag. Fick reda på att det enligt prognosen skulle regna idag men det har det inte gjort och det brukar det faktiskt göra när jag har putsat glasdörrarna. Kvällen har avnjutits med en flaska vin på balkongen. Vi har ju inte höstkänning här! Höres i morgon!

6 kommentarer:

  1. Bra att det inte är hästkänning hos er, blir det så kommer inte vi! ;0) Höst har vi nog av här, vettu!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Är jag den 10001:e månntro?
    //mamma

    SvaraRadera
  3. Eftersom du tycker om kommentarer kommer här en du har inte tänkt tanken att slå dig in på journalistbanan du skriver bra och tar dessutom finfina kort.Eivor

    SvaraRadera
  4. Hej, här kommer en hälsning från Jämtland,jag och hundarna har varit här i två veckor och börjar nu bli lite slitna.Tilda jagar mest allt på R (räv&råttor)och Irma hon löper!Det är mycke sova (20.00-04.00)Bra väder har vi men nu väntar vi på farmor som kommer om en vecka,det blir jättekul.Ha de bra och tack för all info.Farfar

    SvaraRadera
  5. Hej! På er lova att du inte sluta skriva! Jag ska fortsätta att läsa och skriva på din roliga blogg. Nu orkar jag skriva igen jag har legat i förkylningsvirus nästan en hel vecka jag var till doktorn i dag med mitt öra det var vätska bakom trumhinnan så det är det som gör ont. Men jag ska använda näsprey så jag hoppas att det släpper snart så jag kan gå och jobba på måndag. Det har varit tråkigt att ha varit sjuk nu när vi har haft så bra väder dom här dagarna. Annars har det varit mest regn. Kram från oss alla.

    SvaraRadera
  6. Hej, nu vill även farmor vara med, efter att inte kommit in på nätet, men nu funkar det igen, så är det på landet. Grattis till alla besöken. Idag har varit en jätteskön höstdag med solsken. Jag har städat hundhus, dammsugit bilen bland annat. Nu tänker jag och Tora ta en sväng i det fina vädret innan det blir kväll med em-kval i fotboll. Ha det så gott och ha en skön helg alla fyra. Kramar från farmor. Tänk att farfar klarade av att skicka en kommentar !!!

    SvaraRadera