måndag 20 september 2010

Operation


Jag är himla glad att det inte hann åka, samtidigt som jag tycker att det är väldigt tråkigt, att Annika och Niklas inte kom till oss i lördags som det var planerat. Nu är Annika i stället inlagd på NUS för att sätta in dräneringsrör i sina njurar. Tänk om detta hade visat sig här, då hade hela semestern varit förstörd. Jag som vet hur spruträdd Annika är hoppas att allt kommer att så smärtfritt som möjligt. Sedan får vi börja att planera deras semester hos oss om igen.

Vi har nu kört igång med en ny vecka. Rätt speciell på många sätt. Karl ska åka på Camp på onsdag och kommer inte hem förrän på fredag och Anders ska vi fira.

2 kommentarer:

  1. Hej allesammans!
    Vi tänker faktiskt mycket på Annika just nu. Vi hoppas att hon får den hjälp hon behöver på NUS.
    Idag har det mest regnat. Igår var jag hos Alma och Ella några timmar efter jobbet då föräldrarna hade "husbestyr". Roligt att Karl ska på camp med skolan. Har Elsa något liknande?
    Nu ska jag sluta skriva och börja dammsuga!!

    Hälsningar från Stugunäs

    SvaraRadera
  2. Här kommer ett livstecken direkt från NUS!
    Jag har nu fått en slang i höger njure (förhoppningsvis ska det inte behövas på vänster) och imorgon får jag åka hem. Om två veckor ska de spränga höger sten och två veckor senare ska de ta bort slangen och spränga vänstra stenen. Det tar väldigt mycket längre tid att bli frisk än vad jag hade räknat med...

    Kram på er!
    Annika

    SvaraRadera