måndag 13 september 2010

Balans


Med Anders tryggt i Sverige och barnen i skolan, har jag idag försökt ha en helt vanlig vardag. Per åkte ju i lördags och Annika och Niklas kommer nu på lördag. Det ska så bli roligt! Men några dagar här emellan ska vi bara försöka hinna med de saker som blir bortprioriterade när man har besök.

Min kropp tyckte inte om att köra Body Pump idag, den har fortfarande en del träningsvärk sedan löpningen i söndags. Fast nu på kvällen känns det helt ok! Läxor, matlagning, handling, fönsterputs och bortplockning av diverse prylar har även fyllt dagens schema.

3 kommentarer:

  1. vilken vacker blomma själv har jag plockat hem det sista från kollonin , lämnar över nyckeln i morgon,får väl känna efter hur det känns till våren. Eivor.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig "pysselgumman"!
    Låter faktiskt som ganska normalt det du håller på med, som vi vet ganska ständigt återkommande faktiskt!
    Tänk att snart har ni Annika och Niklas på besök! Jätteroligt att dom också åker hela långa vägen till er.
    Lagar lite mat ikväll, stryker lite kläder också. Min ingifta farbror Birger har dött och jag ska gå på begravningen nästkommande fredag och då måste man ju alltid kolla upp hur man har det med kläder.

    Kramar till er alla från mormor

    SvaraRadera
  3. Hej på er, sitter nu i jämtländska Köttsjön och har haft härligt väder med pannkakstekning över öppen eld och drivande hundar i skogen. Nu är vi tillbaka i husvagnen och regnet har börjat skvala. Då är det skönt att sitta inne och jag fick tid att läsa igen på bloggen. Vilken rolig tid ni haft med Per hos er. Men Karls sjölejonpuss tar nog priset, det var en jättehäftig bild. Undrar om jag hade vågat? Nu får ni ha det så gott och se fram emot nästa omgång Sverigegäster, blir nog inte sämre. Förresten Sara varför heter det minneskort ? Kramar från farmor och farfar

    SvaraRadera