söndag 12 september 2010

Bästa presenten!


Bästa födelsedagspresenten är nu på väg hem. Tack Åsa, Anders är riktigt, riktigt glad att du skickade hit Per. Jag tror mig veta att de har roat sig kungligt!

Våra morgon började idag väldigt tidigt. Anders blev hämtad av Lucas 4.30. Sedan genomförde de en halvmara i stekande hetta. När vi tjejer som skulle springa 10km startade, strålade solen från en klarblå himmel, jag tycket att det var helt groteskt. Har druckit litervis med vätska, men huvudvärken vill inte släppa. Anders vilar en stund, hans flyg lyfter 22.50 i kväll och jag är inte avundsjuk på honom, flygplansstol vs säng. Sängen vinner lätt!

1 kommentar:

  1. Tack än en gång, Anders o Sara med familj, för att jag fick komma till er. Det var absolut den bästa present jag kunde få från min kära fru och er. Ha de gott så ses vi snart igen. Kramar från Per

    SvaraRadera