onsdag 29 september 2010

Axeln ur led

Igår kväll var det fotbollsmatch för Anders och ett gäng från jobbet. Allt var lugnt för oss och barnen gick och lade sig. Runt 21.30 ringer Lucas för att höra om Anders har hört av sig. Han meddelar mig att Anders har åkt iväg till sjukhuset pga att hans axel har hoppat ur led. Först trodde jag att han skämtade med mig, men ganska snabbt inser jag att så inte är fallet. Lucas åkte nu till sjukhuset för att ta reda på mer. En timme senare hör Anders av sig, då har de dragit axeln tillbaka och att han ska få åka hem en timme senare. Det roliga i kråksången är att det inte är axeln som han har opererat!

1 kommentar:

  1. Tur i oturen att det gick som det gick. Jag kommer ihåg lasarettsbesöken från tidigare axelurledsituationer. Hoppas nu att du tar det lite lugnare i aktiviteterna så din kropp håller framöver du har ju nyss börjat på tiotalet 40. Kram från mamma o pappa

    SvaraRadera