tisdag 4 augusti 2009

Varmt


Dagen har förflutit i ett lugnt tempo, jag började med att gå till Tiong Bahru Market för att handla kotletter, kycklingfilé och lax. Därefter hem för att ta hand om inköpen innan nästa runda gick av stapeln och det var att gå till Tiong Bahru Plaza för att handla färskvaror, frukt och grönsaker. Man får gå flera gånger då man inte kan dra/orkar bära så mycket varje gång, förstår ni som har bil!

Jag och barnen gick till en lekpark på eftermiddagen. Efter ungefär 10 minuters lek dröp svetten på båda och Elsa blev också nödig. Hamnade då på TB Plaza där vi strövade runt efter toabesöket. Anders är inte bättre utan kommer att gå till läkaren i morgon, Karl är jätteduktig på att ta sin medicin och jag känner mig också bättre!

1 kommentar:

  1. Hej! Här kan jag inte skryta med att svetten rinner här är det regnet som rinner! Joel undrade för ett tagsen om Gud hade fel på kisseblåsan efter som det kan regna så mycket, jag tror på att Gud har fel på blåsan. Vilken tur att ni är bättre, hoppas Anders får lika dan medicin så han också blir bra. Det låter som ni har haft en riktigt trevlig dag. Jag känner igen det där med och handla och inte ha bil inget kul. Kyra på er.

    SvaraRadera