fredag 28 augusti 2009

Test av kameran



Sedan jag var med Elsa till Tekka Market har jag tyckt att det har blivit ganska suddiga bilder med kameran, jag tappade nämligen kameran i golvet. Idag kände jag att jag var tvungen att kolla om hur det egentligen låg till och jag får väl säga att bilderna blev ganska ok. Karl är färdig med sitt legobygge och det är nu fredagkväll. Vi bara myser på, har tittat på en film och pratat lite med Anders som hade varit i väg och köpt de grejor som vi vill ha levererade hit. I morgon kommer han hem och vi längtar mycket. Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej och grattis till dig Karl i efterskott på din födelsedag!!! vi skulle ha skrivit på din riktiga födelsedag, men hade krångel igen med internet och som vanligt så var inte Hasse hemma och kunde hjälpa oss. Vilka fina paket du fick när du fyllde år. Brödet som du åt Elsa såg riktigt gott ut. Hur kändes det att gå till skolan i valfria kläder? och inte skolans kläder. Nu har både Joel och Jenny börjat få läxor Joel har haft läs och matte läxa. Jenny matte och franska och lite till som jag inte kommer ihåg. Jenny har fått långa dagar vissa dagar 8.20-15.30. Joel börjar 8.10-13.00. Kul att ni har så mycket kompisar att leka med. Joel har en kompis som kommer och hälsar på sin farmor och farfar, dom lekte länge igår och idag var kl.8.45 när barnbarnet kom och ringde på dörren och frågade om Joel ville komma ut och leka, så han har inte ätit frukost ännu. Vi bor just nu bokstavligt talat i ett getingbo. vi slår ihjäl mellan 8-10 getingar varje dag. Joel blev getingstucken efter ha tagit i en geting som han trodde var död,men det gick bra med lite salva så slutade det göra ont. Sedan fick han ett getingstick i skolan när han var ute och lekte. Vi har ringt anticimex och dom har varit här 2 gånger men nu får dom komma igen. Vi får kolla golvet när vi går för annars risken stor att vi trampar på getingar som kryper på golvet. Ha det gott så hörs vi många kramar Helene.

    SvaraRadera