onsdag 3 februari 2010

Grattis Jenny!

Idag sänder vi ett stort grattis till Jenny på hennes 15-års dag. Jag har just gått igenom mina kort från i somras och det visade sig att jag inte har ett enda kort på henne, fy vad jag skäms. Åter igen GRATTIS!

Strax efter lunch ringde Katja och frågade mig om jag kunde följa med henne till ett hus på vår gata och titta på ett bord med sex stolar som de var intresserade av. Självklart ställde jag upp, hon gillade bordet och slog till. Nu kom vi till den lite mer knepiga biten, hur skulle vi få hem alltihopa? Men som uttrycket är: "bra kvinna reder sig själv", löste vi det. Den japanska kvinnan som bodde i lägenheten trodde inte sina ögon då vi sa att vi skulle bära hem det till Katja. Med lite hjälp av en vagn som vi styrde bordet på gick det riktigt fint.

Gå in på Katjas blogg för bildbevis! www.sorenogkatja.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar