fredag 11 september 2009

Assembly




Karls klass har haft ett uppträdande på Assambly idag. Det var ett uppträdande som gick i konstens tecken. Karl läste några korta rader för alla 3:or, 4:or och 5:or. Han var jätteduktig! Innan jag kom hade de gjort hela showen för K1 till G1. Vi fick se ett konstverk som hela klassen hade gjort tillsammans, vilken höjdare! Sedan bjöds vi på en färgsprakande föreställning där de visade upp en film där de var på Somerset skate park och målade grafit Sedan sjöng de om en sång om färger och hur man kan känna sig när färger influerar livet!

3 kommentarer:

  1. Jag säger bara, va´jag hade velat vara med på denna skoldag. Så fint ni hade gjort och vad duktiga ni är att presentera allt inför så mycket folk. Det hade jag aldrig vågat när jag var lika gammal som du är Karl. Hoppas jag får komma till er skola när vi kommer på besök och se hur ni har det. I kväll skall farmor o farfar gå bort och äta kräftor det skall bli gott. I morgon skall jag åka till Tofthagaskolan som har invigning av nya skolan skall bli kul att träffa alla barn och deras föräldra och lärarna. På söndag åker vi nog in till Kinnarp för då är det HV-dagen. Det skall bli kul när hockeyn börjar igen. Kram på er alla fyra från farmor o farfar.

    SvaraRadera
  2. Hej! vilken modig killle du är Karl, hoppas att du själv var nöjd med ditt framträdande. Ja det hade varit kul och få se eran fina presentation synd att det är så långt borta. Nu är det skönt att det är fredagskväll, det blir mys framför tv med lite choklad som vi vann på Liseberg för längesedan. Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig Karl! Här är vi alla i Stugunäs och paketerar kött. Kommer du ihåg när du sa till morfar att han skulle göra mycket köttfärs för att du älskar tacos?

    Elsa! Nu har jag bokat hotellrum till oss i Stockholm. Alma får ligga mellan mig och mormor eller kanske kan ni ligga skavfötters?
    Kramar från moster.

    SvaraRadera