måndag 25 april 2011

Renoverad lins

Av f20, 20 sek
Här har ni några bilder från våra omgivningar, de är tagna med våra nu renoverade lins. Jag har varit och hämtat den idag från en butik som reparerar kameragrejor.

Av f25, 20sek
 Med tanke på att linsen överexponerade bilderna kraftigt så tycker jag att resultat nu är bra. Anders har gjort sin sista dykdag och väntar nu på att flyget ska gå hem i morgon. De har gjort 10 dyk och sett hammarhajar vi ett par av dessa. Jag hoppas att han har fått några fina bilder från Layang Layang.

Av f18, 1/50 sek
Dessa HDB-hus har de hållit på att bygga hela tiden som vi har bott här. Nu är de strax klara men jag tror inte att de är inflyttningsklara innan vi lämnar flyttar ut ur vår lägenhet.

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att Anders fick se hammarhajar. Vilka bra bilder det var från eran stad. Jag tycker lite synd om dom som måste bo längst upp i dom höga husen. Hoppas dom inte har höjdskräck jag hade inte klarat att bo där.

    SvaraRadera