torsdag 14 april 2011

Kvällsfotografering


När klockan var 15 trodde jag aldrig att det skulle bli någon fotokurs idag. Det regnade och åskade även idag och det åskade till och med mer än i går. Men framemot 18 var det uppehåll! Vi träffades 19 nere vid Esplanade.


De första bilderna som jag tog blev inte bra de blev alldeles för ljusa med den inställningen jag använde mig av och det visade sig att min lins var trasig. Kändes riktigt surt, men vi har haft på känn att något inte var helt ok. Som tur hade jag med mig andra linser och jag fick även låna en lins av Fredrik.


Att testa olika inställningar har blivit riktigt, riktigt roligt. Nu justeras det och trixas med alla foton!

2 kommentarer:

  1. Hej Vilka fina bilder. Du får nog satsa på att bli en riktig fotograf och jobba på en tidning eller något liknande för du är ju super duktig på att fånga bilder i sitt rätta jag. Hoppas du kan fixa en ny lins. Ha de gott.

    SvaraRadera
  2. Nämen, är det din nya lins som är trasig???
    Jättefina bilder! Tur att ni inte behövde ställa in pga regnet.

    Kram, kram

    SvaraRadera