onsdag 6 oktober 2010

Rapport

Hej!

Har ni saknat mig? Jag har saknat er, någon som vill kommentera om jag skriver några rader? Jag hoppas på det. Karl är mycket bättre, helt feberfri idag faktiskt. Igår kväll trodde jag inte att det skulle bli bättre för han hostade ordentligt när han gick och lade sig, men som sagt, jag har inte alltid rätt!!!

Elsa har varit i skolan och Anders på jobbet. Han har en riktigt fullproppad vecka och vi är väldigt glada att nästa vecka är ledig, så vi får rå om varandra. Till och med barnen undrar när pappa ska komma hem och de är väldigt ovanligt. I och med att Karl är bra ska jag i morgon koncentrera mig på att köpa solkräm och myggmedel. Väskorna ska vara färdigpackade till på fredag kväll, längtar att komma iväg.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Här i Skellefteå har det varit några riktigt blåsiga dagar men cirka 10 grader varmt, inte så tokigt. Tids nog för vi kyla och snö. På jobbet går dagarna fort, det finns fortfarande en del att lära, men det är kul.
    I helgen har vi varit Umeå och hjälpt Frida att flytta, hon bor nu på Nydalahöjd. Vi var ju också och hälsade på mamma Thea, jag klippte henne lite. Hoppas att ni nu får vara friska så ni får en trevlig semester.
    Många kramar moster Lena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att prata med dig i telefon idag trots mín hesa röst, har faktiskt sovit stora delar av dagen, men tror att tempen sakta men säkert går neråt och huvudvärken minskar också. Blir hemma i morgon, sen får jag se.
    Fredrik kom just in får att låna något verktyg. Ska visst byta ytterdörr i Högskuru.
    Skönt höra att Karl är piggare.

    Kram från mamma

    SvaraRadera