onsdag 27 oktober 2010

Mera poolfoton



Två härliga foton från poolenTasik Ria Resot tagna av Suz Viktorsson damp ner i min inbox idag på morgonen. Alltid lika roligt att få bilder!

Jag och Elsa har haft en heldag på Universal Studios. Hon fick ta en dag ledigt nu när Karl är i Sverige. Vi har åkt massor! Elsa ville dock inte åka Revenge of the Mummy, hoppas att hon är redo nästa gång vi åker dit. Det kommer dock inte att ske innan de har fått igång ALLA attraktioner. Jag tycker verkligen att de är dåligt att allt inte körs, de har haft öppet ganska länge nu. Den stora killen har hört av sig idag och där är det bra, den lilla har jag inte pratat med men han måste ju också få "lov" från mamma.

2 kommentarer:

  1. Hej mamma o Elsa. Idag har farmor och jag varit hos gamla Inga, jag kände inte igen henne. Jag trodde att jag aldrig hade träffat henne. Sedan åkte vi till A6 och uträttade ärenden, inte så kul men nödvändigt för att ha en 8-årspresent till Elsa. Här är det full rulle med stuvade makaroner med köttbullar. Jag sprang till Vincent för att leka men aj aj aj han var hos en kompis så det blir ingen lek idag. I kväll skall vi testa frågesportprogrammen på TV. Igår hade farmor och jag Hockey- o pizzakväll. HV vann med 4-0. Må så gott. Vi ska läsa en bok innan TV-vällen börjar och jag har skickat mail till skolan. Kram från Karl, farmor och farfar.

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka härliga poolbilder. Här har det regnat o blåst hela dagen. På lördag åker Joel till farmor Maj-Britt han längtar så mycket. Kul att Du o Elsa också har haft en rolig dag. Det kan man behöva när inte Anders o lillebror är hemma. Hej Svejs.

    SvaraRadera