lördag 23 oktober 2010

Juldekorationer, bara två månader kvar...


När Elsa var på födelsedagskalas hos en klasskompis passade jag på att gå en kort sväng på Orchard Road och döm om min förvåning när det så ut som att de redan har juldekorerat. Får väl vänta ett par veckor för att se om det kommer upp mera dekorationer.


Det var fullrulle på kalaset, men Elsa tyckte ändå att det inte var riktigt roligt. De hade badat en kort stund och sedan fikat men hon saknade lekarna. Vi har haft en lugn och skön kväll med monopolspel. Karl ringde för en liten stund sedan och de var framme hos farmor och farfar. Karl var redan på väg bort till Vincent för att kolla in kojan som de byggde på i somras.

1 kommentar:

  1. Hej på er! Kul att höra att Anders o Karl har kommit hem till Sverige ordentligt. Det var värst vad tidigt dom var ute med juldekorationer hos er. Här tror jag inte att dom har börjat ännu men jag får väl kolla när vi åker och handlar i dag. Men förra året vet jag att dom började spela julmusik tidigt. Elsa du fick mycket gott att fika så det ut som på bilden. Så jag hoppas för din skull att det inte var ett helt misslyckat kalas. ha det gott.

    SvaraRadera