tisdag 17 november 2009

Stökat

Idag har det varit en plock och stökar dag, med städning av lägenheten som final. En riktigt bra dag med andra ord. Karl har packat sin väska för i morgon drar han i väg på Camp. De båda 3:orna ska sova borta två nätter och göra massa aktiviteter på dagarna. Själv åker jag till Malacca i morgon, det kommer att bli roligt att åka på äventyr med några andra svenska kvinnor. Vi är 5 stycken som ska åka.

Vi har frågat Katja om hon kunde titta till Elsa efter skolan och hon blev väldigt glad att få göra det. Jag hörde att de kommer att baka pepparkakor, Elsa tycker att sådant är roligt. På fredag får Anders åka till skolan och hämta båda barnen, för Karl kommer att komma från Campen 15.15.

Nu ska jag packa min väska, i morgon väntar Malaysia!

4 kommentarer:

  1. Hej! Kul Sara att du får åka iväg på egenhand, hoppas du får det riktigt trevligt i Malaysia! Hoppas du Karl får roligt på din camp och Elsa när du ska få baka pepparkakor. Vi har inte bakat pepparkakor ännu men vi har köpt så ihelgen hade vi pepparkakor och julmust mums så gott. Nu ska jag laga middag det ska serveras pyttipanna så det ta en stund. Vädret är som vanligt regn och lite uppehåll. Ha det bra och lycka till med allt resande. Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Hej på er alla, jag instämmer med Helene ha det så kul med alla reser. Är det Swea som arrangerar din resa Sara? Elsa và mysigt med en ny kompis, är han mer nyfiken än kusinkompisen Alma? Du Karl ska iväg på camp det vill vi höra lite om när du är tillbaka. Idag har vi bokat flygresan till er så nu ser vi fram emot det när jul och nyår är firat, ska bli jättekul. I morgon skall jag också ut och resa jag åker till Sundbyberg, till kusinerna Agnes o Arvid. Det skall bli jättekul. Ha det nu så gott önskar farmor o farfar.

    SvaraRadera
  3. Härligt Sara att få lite egen tid, med egna äventyr! Ha så trevligt, vi hörs när du kommer tillbaka!

    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Nu har "långresenärerna" kommit hem till Umeå. Dom var jättenöjda över allt dom fått vara med om. Fin lägenhet, sköna sängar mm mm. Ella var också glad att få hem sin familj!!
    Ha det nu så bra med utflykt, skola, pepparkaksbak mm så hörs vi till helgen när alla är hemma igen!

    Kram från mormor och morfar

    SvaraRadera