måndag 23 november 2009

Kort skolvecka

Har precis konstaterat att det bara är en månad kvar till jul + en dag. Barnen får jullov den 18 december och i morse pratade vi om att det är snart. Denna veckan går det bara tre dagar i skolan för de är lediga torsdag och på fredag är det Public Holiday. Efter det är det bara två hela veckor kvar, för sista veckan tycker jag att man inte kan räkna när det händer lite andra saker på skolan.

Jag har väldigt svårt att förstå att det snart är jul, Katja hade pyntat och det känns så avlägset. Fast när jag tittar i almanackan är det första advent på söndag!

1 kommentar:

  1. Hej Elsa och ett stort grattis i efterskott till dig. Jag förstår att du blev nöjd med din Herry-potter film. Och vilken god tårta du hade, oj vad kul och få se simmarna live där blev jag lite avundsjuk. Jenny och Joel ska också baka peppar kakor. Apan som du hade på besök fick vara med om en massa roliga saker. Hoppas Karl hade det bra på sin camp när han var där. Många kramar från Floda.

    SvaraRadera