lördag 14 november 2009

Night Safari och fotboll


Bilder från Night Safari brukar bli ganska mörka, men vi tjejer och Karl har varit där i kväll. Vi åkte tåg och såg många fin djur. Barnen blir av någon konstig anledning mycket trötta av denna aktivitet och sover nu sött i sina sängar. De stor killarna har varit och tittat på en fotbollslandskamp och nu sitter de någonstans i stan och tar sig en öl.

Under dagen har vi badat och varit på ION. Det är ett gigantiskt shoppingcenter på Orchard road och där kan man hitta de mesta.

1 kommentar:

  1. Hej vad kul och få se djur i mörker då kanske dom är lite mer aktiva. Ja här är alllt som vanligt jobb och skola. I går var vi på Ikea och jag trodde att det skulle vara lite mindre med folk som var där men jag glömde att det var noveber och snart jul.... jag skulle ha tittat på påslakan men när vi kom dit så hade jag förlorat orken. Så vi åkte till en bokhandel istället mycket lugnare, Men den boken jag ville ha var slut såld. I dag regnar det så i dag blir det en städdag och titta på hocky på tv. Ha det gott. Helene.

    SvaraRadera